تامر عاشور يرد على حسام حبيب: مفيش كلمة اتقالت عن أهل شيرين صحيحة

تامر عاشور وحسام حبيب وشيرين عبد الوهاب
تامر عاشور وحسام حبيب وشيرين عبد الوهاب

تحدث الفنان تامر عاشور عن أهل شيرين عبد الوهاب، بعد كثرة الشائعات والأقاويل عنهم عقب اتهامات الفنان حسام حبيب لهم بأنهم ظلمة وسرقوا أموالها وباعوا حساباتها على السوشيال ميديا، وأكد أن أهلها لم يقوموا بمثل هذه الأمور أبدا.

وكتب "عاشور" عبر حسابه على موقع التدوينات القصيرة "إكس": كل اللي اقدر اقوله  في موضوع شيرين عبد الوهاب .. ان مفيش كلمه واحده بس من اللي اتقالت  وانتشرت  صح انا قريب من اهل شيرين ووالدتها واخوها ".

وتابع عاشور قائلاٌ :" انا برضه اقولها اني بحبها وكل الدنيا بتحبها وتحب فنها … اهل شيرين مظهروش ف حياتها اخر سنتين تلاته اهل شيرين هم اهل شيرين من زمان كل نجاحات شيرين كانت وسط اهلها وناسها اللي يشيلوها من ع الارض شيل".

وأضاف :" يارب يبعد عنها كل خبيث واناني وفاشل وممثل . هي اطيب منهم كلهم وهم اللي وقعوها فكل مشاكلها "انت بمن حولك " لو اللي حواليك فشله غصب عنك لازم تبقى زيهم وتعافر علشان تقدر تمارس اللي كنت بتعمله ف عدم وجودهم  بمنتهى السهوله  ".

واختتم تامر عاشور كلامه :"انا كلت عيش وملح ف بيتها وف بيت امها واخوها وكان لازم اقول الكلام ده علشان الكلام ده هو الكلام الحقيقي ولا كلمه من اللي اتقالت واتسمعت ليها اساس من الصحه … اهل شيرين هم هم اهل شيرين من زمان قوي .. بالعقل ".

وكان تامر عاشور قد شارك النجمة أنغام أولى حفلات مهرجان "صيف الكويت" وسط حضور جماهيري كبير، وتفاعل مع النجمين طوال الحفل الذى أقيم مساء الخميس وامتد حتى الساعات الأولى والفرقة الموسيقية بقيادة المايسترو هاني فرحات.

وبدأ الفنان تامر عاشور الحفل، وقدم خلاله مجموعة كبيرة من أغنياته مثل: "دى حكاية وبياعة وهاجى على نفسى وغيرها من الأغنيات"، وسط ترديد الجمهور لكلمات الأغانى، بينما أحيت أنغام الوصلة الثانية، وقدمت باقة من أغنياتها مثل كل ما نقرب لبعض وحالة خاصة جدا وأساميك الكتيرة.

كما تألق الفنان تامر عاشور  بحفلته الغنائية 10 مايو الماضي التي أقيمت بحديقة فاميلي بارك بمنطقة التجمع الخامس، بإشراف عام الفنانة برلنتي فؤاد، وتنظيم ياسر الحريري.

اقرأ أيضًا |محمد إمام متحدثا عن طارق الشناوي: «مستغرب شكره فيا وكلامه عليا»

وحضر عدد كبير من محبي وجمهور "تامر عاشور"، وبلغت سعر التذكرة 400 جنية مصري، وأكد حرصه على وضع جدول مميز ومختلف على مدار الحفل.

وأطل تامر عاشور، على الجمهور ليقدم باقة متنوعة من أغنياته المميزة المعروف بها مثل "عشت معاك حكايات" و"بحبك وخايف" و"تسلم" و"كلموها عني" و"بقول عادي" و"هيجيني موجوع" ، وغيرهم الكثير.