زوج نيللي كريم يفتح النار على رامز جلال

هشام عاشور ونيللي كريم ورامز جلال
هشام عاشور ونيللي كريم ورامز جلال

هاجم الفنان هشام عاشور زوج الفنانة نيللي كريم الفنان رامز جلال بسبب نشره فيديو تصريحات الفنان باسم سمرة عنه وعن زوجته خلال استضافة رامز جلال للفنان باسم سمرة في برنامج المقالب الخاص به لرمضان 2024 «رامز جاب من الآخر».

ووجه هشام عاشور هجوم لاذع للفنان رامز جلال في فيديو له نشره على صفحته الشخصية على انستجرام قائلا :« باسم سمرة اتاخد على خوانه.. التاني قاله أنا أخوك وحبيبك وفضفض وقال كلمتين وحب يعلي عليه عشان يزود الإفيه قام التاني مصورها ونزلها في كل حتة».

وتابع قائلا:«تخيل تبقى قاعد بتتكلم مع أخوك ويقوم مصورك ومنزل الفيديو في كل حتة».

وأضاف موجها رسالة لرامز جلال قائلا :«حاجة في قمة البيئة وصفيقة جدا ورخيصة جدا.. الله يكون في عونك يا ابني.. هو دا الضحك بالنسبة لك؟ كده هتجيب فلوس يعني! وأنت لا عندك خفة دم ولا لذاذة».

إقرأ ايضا: «الدعوة النزارية».. تفاصيل الحلقة الثالثة من «الحشاشين» قبل عرضها

ويذكر أن الفنان باسم سمرة كان قد علق على تصريحه السابق بأن نيللي كريم تعلمت التمثيل مع الفنان رامز جلال خلال استضافته في برنامج «رامز جاب من الآخر» وعن سؤاله عن التصريح قال باسم سمرة :« كان فيه دور وأنا كنت فرحان أوي إن إحنا هنشتغل راحت جايبة جوزها».

ليعقب رامز جلال قائلا: «وجوزها بيمثل ليه أصلا» ليرد باسم سمرة :«بتاع إسكواش» وأضاف رامز ضاحكا :«يعني كان بيمرنها في التصوير؟» ليعقب باسم سمرة موضحا: «إتجوزها وكان عايز يمثل فا بطل الإسكواش ومثل».