حسن شاكوش يرد على تصريحات طليقته: «أنا متربي في منطقه شعبية وصعيدي»

حسن شاكوش
حسن شاكوش

رد مؤدي المهرجانات حسن شاكوش  عبر حسابه الرسمي علي موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" علي تصريحات طليقته "ريم طارق" الأخيرة بخصوص علاقته بفنانة شهيرة.

قال شاكوش «مساء الخير يا جماعة يمكن من ساعة الحوار ما خلص ومن اخر فترة انا كتبت فيها وقولت ان هسكت ومش هحكي اي تفاصيل عن إنسانة كانت في يوم من الأيام عايشة معايا ومراتي احتراما للي كان بنا وان انا راجل اتربيت في بيتي بس عارفين ببقي بعد كل فترة بيحصل فيها كلام كتير أو ضغط من كل اللي حواليا ببقي عايز اطلع واحكي تفاصيل كتيره أدافع بيها عن نفسي بس برجع واقول هرد بكلام والكلام هيجيب كلام ومش هنوصل لحلول بس كل اللي اقدر اقولوا ان مفيش عين تصدق غير اللي تشوفة ربنا يهدي الجميع ويعدينا منها علي خير واسف ان طولت عليكم».

|أقرا ايضاً|Ticketsmarche: ترافيس سكوت فنان عالمي.. وتذاكر الحفل نفذت في 11 دقيقة

وأكد شاكوش أن منعت برامج مصر كلها اني اطلع اتكلم عن انسانة كانت في يوم من الايام مراتي يستحيل وانا متربي في منطقه شعبية و صعيدي .

وقالت ريم "ببرنامج 90 دقيقة": "في نهار رمضان كان مع ممثلة مشهورة والمفروض عندها مشكلة صحية في شاليه في السخنة هو مسجل اسمها بالعربي, وكانت كاتبة له إنت وصلت يا حبيبي؟ وبينهم علاقة وحبت في وقت إنها تسمعني صوتها كانوا مع بعض وقعدت تضحك بس حلال عليها".