قال لي: «تعالي نصلح الكاوتش».. هاجر الشرنوبي تكشف تفاصيل محاولة خطفها

هاجر الشرنوبي
هاجر الشرنوبي

أعلنت الفنانة هاجر الشرنوبي عن تعرضها لمحاولة خطف من سائق سيارة تابعة لاحدى شركات النقل الذكي بالإسكندرية.

وكتبت هاجر الشرنوبي منشور عبر صفحتها تحذر من التعامل مع قائد السيارة والشركة :" وكتبت :" خلي بالكوا يا جماعة علشان كنت هتخطف، مش عارفه كان هيخطفني ولا هيقتلني بس شكله اه ".

وتابعت: «القصه كلها غني طلبت عربية من قدام البنك مشي بيا يادوب شارعين علي البحر في اسكندرية، ولقيته بيقول لي ان في سواق عدي من جمبه قاله إن العجلة اللي ورا داخل فيها مسمار، وطبعا لإني كنت ماسكه الموبايل ومش مركزه ما أخدتش بالي أصلا ، وكان مصمم انه ياخدني معاه يصلح العجله ، ومحاولات كتير اني أروح خمس دقايق بس يصلح العجله زي ما طلب، طبعا أنا رفضت لاني كنت مستعجله ، لو مكنتش مستعجله كان صعب عليا وروحت معاه لبتاع الكاوتش، فقال لي خلاص هاتي تليفونك اعملك تحويل للرحله وهفضل منتظر مع حضرتك لحد ما الرحله تتبدل».

وتضامن عدد من الفنانين مع محمود شاهين، نجل شقيق الفنانة إلهام شاهين، بعدما نشر مقطع فيديو عبر خاصية "القصص القصيرة" بحسابه الخاص على "انستجرام"، يعلن فيه، سحب شركة للنقل الذكي 11 ألف و300 جنيه من حسابه البنكي، دون أن يجري أي رحلات أو تنقلات، وحاول التواصل مع أحد أفراد الشركة، دون جدوى.

نشرت الفنانة هاجر الشرنوبى تعليقا عبر صفحتها على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك توضح فيه عن تعرضها الى ازمة بعد وصولها المنزل بعد يوم تصوير شاق.

وقالت هاجر الشرنوبى : "راجعة من التصوير الفجر مش شايفة، بفتح باب البيت لقيت بيتي كله غرقان، لا حول ولا قوة إلا بالله".

لم تكشف هاجر الشرنوبي فى تعليقها عن سبب غرق البيت بالشكل الذى وصفته.

اقرأ أيضاً - عرض أشهر ملابس عمر الشريف بمهرجان القاهرة السينمائي