كشف نجوم مسلسل «العتاولة 2» حقيقة وجود جزء ثالث من المسلسل أم لا.
وبسؤال عمرو أديب: "هايبقى فيه العتاولة 3؟ ردت فيفي عبده: "كلنا موتنا في الجزء التاني بس العتاولة ممكن يعملوا أي حاجة، مت 29 رمضان هاعيش تاني إزاي".
وقالت الفنانة فيفي عبده: "أنا زعلانة إنهم موتوني في العتاولة 2، ومش عارفة ليه موتوني، أنا لقيت ابني بيموت في الحلقة وأنا رحت ميتة فوقه وخلصت الحدوتة".
إقرأ أيضا .. سوسن بدر تعلن موعد اعتزالها | فيديو

بوزا: مصر المرشح الأقرب للفوز.. ونيوزيلندا قادرة على صناعة المفاجأة| خاص
بعد 30 عامًا من الصمت.. اللواء طلعت منصور يكشف أسرار أخطر إمبراطورية مخدرات في الباطنية | فيديو
طالبت بحقوقها الشرعية.. طليق يعتدي على زوجته السابقة وأسرتها في القليوبية | فيديو





