علق محمود عبد المنعم كهربا لاعب النادي الأهلي على أزمة حسين الشحات ومحمد الشيبي، لاعب بيراميدز.
وقال كهربا:"اللى حصل نرفزة ملعب، وحسين كان يرحب بالاعتذار للاعب ووالدته وتم التواصل مع وكيله ولكن كان هناك طلبا غريبا بعمل مؤتمر صحفي وهذا ما تم رفضه".
كشف محمود كهربا لاعب النادي الأهلي عن عمق العلاقات التي تربطه بزملائه في الفريق.
وأكد اللاعب على أهمية الدعم المتبادل بين اللاعبين، مشيرًا إلى علاقته الوطيدة بمحمد مجدي أفشة وحسين الشحات وإمام عاشور.
وتابع كهربا : أي غرامة اتخذت ضدي في النادي تم تطبيقها وتنفيذها فورا، وعلاقتي كويسة جدا بكل اللاعيبة ومش بعمل مشاكل في أوضة اللبس وحقي أزعل لما يتقال عليا بتاع لقطة".
إمام عاشور بالنسبة لي أخ صغير ومش عايز يحصل معاه اللى حصل فيا من ضغوطات، وهو يهمني واحنا أخوات بجد وهو أصيل وجدع ودايما بعرفه الصح من الغلط".
وأضاف كهربا:"انا عايز أنجح إمام عاشور في النادي الأهلي وهو موهبة غير طبيعية وانا عايز مصلحته لإن فيه عشرة ما بيننا

كأس العالم 2026.. بعثة منتخب مصر تصل إلى سياتل استعدادًا لمواجهة إيران
المغرب يتعادل مع هايتي 2-2 في شوط أول مثير بكأس العالم 2026
البرازيل يتقدم بثنائية على اسكتلندا في الشوط الأول ويقترب من صدارة المجموعة





