أول رد لزوج نيللي كريم على تصريحات باسم سمرة| فيديو

هشام عاشور ونيللي كريم
هشام عاشور ونيللي كريم

رد الفنان ولاعب الاسكواش هشام عاشور زوج الفنانة نيللي كريم على تصريحات الفنان باسم سمرة التي طالته أثناء استضافة باسم سمرة في برنامج رامز جلال «رامز جاب من الآخر».

وعلق هشام عاشور في فيديو له نشره عبر صفحته الشخصية على انستجرام على تصريحات باسم سمرة قائلا :«الناس كلها بتكلمني عشان أرد.. الناس بتحب الأكشن.. لما بيصدقوا يلاقوا اتنين هيمتوا بعض».

وعلى عكس المتوقع لم ينتقد هشام عاشور الفنان باسم سمرة واكتفى بالرد قائلا :« بالنسبة للأستاذ باسم سمرة هو شخصية جدعة وممثل محترف وقلبه أبيض وراجل لطيف وإن شاء الله أمثل معاه في يوم من الأيام».

وتابع قائلاً :«بس هو اتاخد على خوانه.. التاني قاله أنا أخوك وحبيبك وفضفض وقال كلمتين وحب يعلي عليه عشان يزود الأفيه قام التاني مصورها ونزلها في كل حتة».

واستكمل قائلا:«تخيل تبقى قاعد بتتكلم مع أخوك ويقوم مصورك ومنزل الفيديو في كل حتة».

اقرأ أيضا| آخرهن بوسي وشيرين.. نجمات كشفن تعرضهن للسحر

واختتم حديثه موجها النقد لرامز جلال قائلا :«حاجة في قمة البيئة وصفيقة جدا ورخيصة جدا.. الله يكون في عونك يا ابني.. هو دا الضحك بالنسبة لك؟ كده هتجيب فلوس يعني! لا دمك خفيف ولا لذاذة».

وكان الفنان باسم سمرة قد أثار الجدل في حلقته مع رامز جلال في برنامج «رامز جاب من الآخر» بسبب تصريحه عن نيللي كريم وزوجها مشيرا إلى أنها رفضت مشاركة باسم فى عمل معها من أجل قيام زوجها بالدور.