ريهام سعيد تنشر كواليس برنامجها الجديد «صبايا الشمس»

ريهام سعيد
ريهام سعيد

نشرت الإعلامية ريهام سعيد عدة فيديوهات عبر موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات إنستجرام عبر خاصية الاستوري، من كواليس تصوير برنامجها الجديد صبايا الشمس .


وظهرت ريهام سعيد في الفيديوهات وهي تستعد للتصوير مع طاقم العمل من وراء الكاميرا وحازت الصورة على إعجاب العديد من المتابعين والجماهير .

أبكت طالبة بكلية الصيدلة الإعلامية ريهام سعيد، على الهواء، بسبب معاناتها مع شقيقها بعد وفاة والدها ومنعها من استكمال دراستها.

وعرضت ريهام سعيد جزء من مكالمة صفاء ببرنامج "صبايا الشمس" المذاع على قناة  "الشمس" والتي تحدثت فيها عن رفض أخيها لاستكمال دراستها بعد وفاة والدها.

وقالت صفاء خلال المكالمة،: "أنا داخلة رابعة صيدلة ووالدي متوفي من سنتين ونص ومن يوم ما مات مشفتش يوم حنية أخويا حط إيده على كل حاجة ومذلولة ومش عارفة أدفع قسط الجامعة وهو بينبسط لما يشوفنا أنا وماما مذلولين".

وعقبت الإعلامية ريهام سعيد، على حديث الطالبة، قائلة "أنا وقتها من كتر ما كانت متأثرة بحديث وبكاء الطالبة صفاء رديت عليها وقولتلها اعتبري الموضوع منتهي ".

اقرأ أيضا|عمر خيرت يحيى حفلاً موسيقيًا بالغردقة أول أكتوبر

وتابعت:"مكنتش أعرف الموضوع منتهي إزاي وهل أقدر أساعد ولا لا، ومش عارفة هعمل آيه، ولكن ساعات اليقين والثقة في الله أنك تقدر تساعد حد، ربنا بيقولك اطمن واللي انت عايزه هيحصل، وفعلا صفاء هتكمل تعليمها".