محمد شاهين يطرح أحدث أغانيه «مكحل»

محمد شاهين
محمد شاهين

طرح المطرب محمد شاهين، أحدث أغنياته التي تحمل اسم "مكحل" على موقع الفيديوهات "يوتيوب".

والأغنية من كلمات خالد فرناس وألحان مصطفى العسال وتوزيع وميكس وماستر أحمد حسام والهامي دهيمة، والكليب من إخراج وائل بشارة.

وتقول كلمات الأغنية: «حبيبي من غير كُحل مِكَحَل والحلو قصاد عينُه بيِدبَل ماشوفتش في الدنيا دي أجمل منه حبيبي طبيعي بقى أنساني عشانُه على قلبي لي حُكمُه وسلطانُه دي الدنيا اجيبهاله مكانُه لو يطلب من عيني أهو ده اللي لا يمكن يتكرر في جماله مايعرفش يهزر وبشوفه ف سري انا بكَبَر وبخاف لا احسده غصب عني على كده بقى دي جديده عليا دا مفيش غيره جه أثر فيا وبقيت مجنون بعيونوا ديا في ثواني شقلب حالي جنني مع إني بقول كُل دَه عنه ولا يطلع حاجه قصاد منه م الجنه ده جايلنا باينه ولا يوصفه حاجه م اللي قايلها وبحبه بصورة مش طبيعيه علطول عاوزه معايا حواليا طب هعمل ايه مش بإديا ما انا فرحتي بي جايبه آخرها».

ومؤخرا طرح محمد شاهين أغنية جديدة تحمل إسم "بيتك بيتك"، على موقع الفيديوهات "يوتيوب"، وهي أغنية على طريقة الديو مع المطربة المغربية نرجس، والأغنية من كلمات أحمد المالكي، وألحان حسين محمود.

كما طرح محمد شاهين أيضاً، مؤخراً أغنية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب" تحمل اسم "الدروس المستفادة" من كلمات سلمى رشيد وألحان وليد سامي وتوزيع إسلام شيتوس.