فتحت الفنانة دينا الشربيني، خزانة أسرارها قائلة: كنت طفلة زنانة وعندية، بس بقيت دلوقتي بقول يارب لو جبت عيال ما يطلعوش كده».
وتابعت دينا الشربيني، خلال حوار لها - يعرض قريبا - مع الإعلامي الإماراتي أنس بوخش حينما سألها بتعرفي تمثلي كويس: معرفش إذا كنت بعرف أمثل ولا لأ ولحد دلوقتي أنا ممكن أبقى بمثل زفت.
وسألها الإعلامي هل أنت مؤمنة بإشارات الحب فردت قائلة: أنا محبة كبيرة، وتحدثت دينا الشربيني، عن الغش في العلاقات العاطفية، قائلة: فيه ناس ممكن يكونوا شايفين إني ممكن أكون عملت كده، وسألها عن اتهامها بخطف رجل متزوج من أسرته، فأجابت الشربيني بعد تنهيدة قائلة: «مش على راسي بطحة أو أنه لازم أطلع أدافع عن نفسي، مع إني عارفة إن ممكن يبقى ناس كتير كرهوني بسبب الموضوع ده».

تفاصيل تكريم ياسمين عبد العزيز وأحمد سعد في كاليفورنيا
من لندن.. عمر خيرت في لقاء خاص مع منى الشاذلي
حماقي يطلق ألبوم «سمعوني» بأجواء عالمية ويوجه تحية لشيرين ورحيم وابنته





