رانيا يوسف عن انتقادات رامز جلال

رانيا يوسف عن انتقادات رامز جلال لها في برنامجه: «نيته حلوة ودمه خفيف»

رانيا يوسف
رانيا يوسف

كشفت الفنانة رانيا يوسف عن رأيها في الانتقادات التي واجهت رامز جلال من الجمهور، بسبب تنمره على ضيوف حلقاته في برنامجه "رامز موفي ستار" رمضان الماضي.

وقالت رانيا يوسف: "رامز عشرة عمر وعارفة أنه مش بيقصد حاجة وحشة، ممكن أضايق من التنمر لو حاسة أن اللي قدامي نيته وحشة، لكن رامز نيته حلوة ودمه خفيف ومش قاصده حاجة وحشة".

وكان رامز جلال سخر من إطلالة رانيا يوسف خلال البرنامج قائلًا: "معانا نجمة البطانة.. الله أكبر الصاروخ وصل، إحنا مش عاملين حسابنا أنك تيجي ملط.. البطانة أرحم من اللي أنتي لابساه ده، أنا نفسي أعرف إزاي جوزك مات وسابك".

وقالت رانيا عن تصدرها التريند: "كنت تريند من أول دقيقة، وخفت شوية لأننا كنا هنلبس في العربيات أكتر من مرة وبخاف من الزواحف وأكتر حاجة رعبتني التعبان"، معبرة عن سعادتها بمقابلة فان دام، وذلك خلال لقائها في برنامج et بالعربي.

من ناحية أخرى، تشارك رانيا يوسف في مسلسل الآنسة فرح الجزء الخامس الذي يعرض حاليًا، ويضم مجموعة من الفنانين منهم الفنانة أسماء أبو اليزيد، الفنان أحمد مجدي، الفنان محمد كيلاني، تامر فرج، عارفة عبد الرسول، مريم الخشت، علي الطيب، هبة عبد العزيز وجيلان علاء، المسلسل سيناريو وحوار محمود عزت وعمرو مدحت، ومن إخراج وائل فرج.