احتفل الإعلامي عمرو أديب بتتويج نادي الزمالك بلقب الدوري للموسم الحالي 2020-2021، وللمرة الـ 13 في تاريخه.
وغرَّد الإعلامي عمرو أديب عبر حسابه على «تويتر»، «محدش يعرف السعادى اللى احنا فيها، احنا مش مهتمين بالتحفيل او الشماته احنا فرحانين وبس احنا كسبنا فى ظروف من اصعب ما يمكن . بدون مجلس طبيعى بدون ميزانيه، وارجوكم بهدوء هنونا زي ما كنا بنهنى محدش يقلل من الانجاز محدش يقولنا اصل الدورى مش بطوله مهمه، مبروك يا رجاله مبروك يا زمالك».


منتجة صينية: نقدم للجمهور العربي حكاية الصين بعيون حسين فهمي
الصليب الأحمر اللبناني: نوفر الطعام والخدمات الطبية للنازحين
نصائح مهمة لطلاب الثانوية العامة تساعد على التركيز قبل دخول لجنة الامتحانات





