بالفيديو| مفاجأة.. سما المصري بالنقاب داخل ميكروباص

سما المصري - أرشيفية
سما المصري - أرشيفية

فاجأت الفنانة الاستعراضية سما المصري، متابعيها على حسابها بإنستجرام، بنشر مقطع مصور لها مرتدية النقاب لخوض مغامرة استقلال أحد الميكروباصات.


وتعهدت سما بتكرار التجربة ولكن داخل المترو، حيث أشارت إلى أنها قابلت شخصيات راضية ومضحكة، خلال تجربة استقلال الميكروباص.

 

وقالت سما المصري، في تعليق لها على حسابها بإنستجرام: «اتجننت النهارده وقلت انزل أتعامل مع الناس بس تنكرت ولبست نقاب ذي ما انتوا شايفين في الفيديو كده وركبت مواصلات عامه ولقيتها جميله جدا والله وفاضيه يمكن عشان النهارده الجمعه».


وأضافت سما: «والله أحلى ناس شفتهم في المواصلات والناس وشها بيضحك وراضية ومبسوطة والأجرة من مسافة بعيدة أوي ١٧٥ قرش بس... أومال البلد بتصرف ع الشعب دا إزاي؟؟ والمترو بيقولوا ارخص من كده.. لا أنا لازم أعمل مغامرة المترو برضو... ركوبه لذيذة جدًا جدًا.. كنت مبسوطة أوي يلي مين هيعمل مغامرة المرة الجاية معايا؟»

 

 

اتجننت النهارده وقلت انزل اتعامل مع الناس بس تنكرت ولبست نقاب ذي ماانتوا شايفين في الفيديو كده وركبت مواصلات عامه ولقيتها جميله جدا والله وفاضيه يمكن عشان النهارده الجمعه..والله احلي ناس شفتهم في المواصلات والناس وشها بيضحك وراضيه ومبسوطه والاجره من مسافه بعيده اوي ١٧٥ قرش بس...احييييه اومال البلد بتصرف ع الشعب دا اذاي؟؟ والمترو بيقولوا ارخص من كده...لا انا لازم اعمل مغامره المترو برضو....ركوبه لذيذه جدا جدا...كنت مبسوطه اوي يلي مين هيعمل مغامره المره الجايه معايا؟؟؟🤣🤣🤣

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on