كلاكيت تاني مرة.. كايلا رضوان تشارك دنيا سمير غانم فيلم «الجارداية»

كايلا رضوان و دنيا سمير غانم
كايلا رضوان و دنيا سمير غانم

تستعد كايلا رضوان لمشاركة والدتها النجمة دنيا سميرغانم للمرة الثانية في عمل فني جديد بفيلم «الجارداية»، وتجسد كايلا شخصية دنيا سمير غانم في مرحلة الطفولة ضمن احداق العمل .

تفاصيل فيلم «الجارداية»

تدور أحداث الفيلم العمل في إطار اجتماعي كوميدي، تجسد دنيا سمير غانم خلاله شخصية البودي الجارد الخاص بـ محمد ممدوح، ويمران سويًا بالعديد من المواقف الكوميدية.
«الجارداية»من بطولة دنيا سمير غانم، محمد ممدوح، محمد ثروت، بيومي فؤاد، ومحمد رضوان، كما يظهر أحمد سعد ضيف شرف ضمن الأحداث، وجاري في الفترة الحالية التعاقد مع باقي أبطال الفيلم بشكل رسمي، والفيلم من تأليف كريم يوسف وإخراج أحمد الجندي وإنتاج محمد أحمد السبكي.

رامي رضوان يكشف موقفه من دخول ابنته "كايلا" مجال التمثيل

في سياق أخر كشف الإعلامي رامي رضوان موقفه من دخول ابنته كايلا ابنة دنيا سمير غانم مجال التمثيل، قائلاً: " لا أمانع من دخول ابنتي مجال التمثيل ولكن بشرط"، مضيفًا: «هي واخدة كل الحلو من مامتها وشوية شبه مني وحلو أوي كدا».
وتابع «رضوان» خلال لقائه ببرناج «بالعربي ET »، " كايلا في الطباع واخدة كتير مش مني ومن مامتها بس، هي واخدة كمان من حماتي الله يرحمها ومن إيمي شوية.. وأكيد تجربة التمثيل فادتها وواحدة من الفوايد دي اللي أنا سعيد بيها أنه كان عندها الشغف لعمل ده».
واختتم: « معنديش مشكلة في التمثيل بما لا يتعارض مع دراستها ويكون معمول كنترول عليها في السوشيال ميديا لأنه مجال متعب، هي لسه بنوتة صغيرة ولو وجدت حد كاتب حاجة تضايقها هتتأثر وأنا مش حابب أنها تتعرض لـ ده».