عبرت الفنانة بدرية طلبة عن حزنها العميق مع بداية العام الجديد، من خلال رسالة مؤثرة شاركتها عبر حسابها الرسمي على "فيسبوك" وقالت بدرية طلبة: "مش عايزة سنة جديدة .. عايزة كل الحبايب اللي راحوا مني".
وأضافت بدرية: "أنا مش عايزة سنة جديدة، أنا عايزة سنيني اللي فاتت، عايزة كل الحبايب اللي راحوا مني، عايزاهم يرجعوا ياخدوني في حضنهم ويطبطبوا عليّا، أنا تعبانة وموجوعة قوي".
اقرأ أيضا| «اللي زيك أخرته سودة».. رسالة غامضة من بدرية طلبة بعد وفاه زوجها
وتحدثت بدرية في رسالتها عن مشاعر الوحدة التي تسيطر عليها، وكتبت: "أنا قلبي مكسور وموحش جدًا، أنا محتاجة حضنهم يرجع ويطبطب عليّا، السنة الجديدة بالنسبة لي ملهاش معنى".
واختتمت الفنانة رسالتها بالدعاء لله قائلة: "استغفر الله العظيم وأدعي ربنا يرحمني برحمته الواسعة".

ابنة وائل جسار تحتفل بعيد الأب برسالة مؤثرة لوالدها | شاهد
سارة سلامة تتألق وتخطف الأنظار بإطلالات صيفية جذابة في فرنسا | صور
صفاء أبو السعود تطلق مسلسل "يا خبر أبيض" على مواقع التواصل | فيديو





