رامي صبري يحتفل بتصدر أغنتيه «يمكن خير» التريند

رامي صبري
رامي صبري

 احتفل المطرب رامي صبري، بالنجاح الكبير الذي حققته أغنتيه التي تحمل اسم «يمكن خير». وأعلن رامي صبري، عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام"، عن تصدر أغنيته تريند محركات البحث في مصر وعدد من الدول العربية.

 

 
 
 
 

 

 
 
 

 

 

 

والجدير بالذكر أنه  قد طرح الفنان رامي صبري، أغنيته الجديدة التي تحمل اسم "فاكر نفسك هدية" من ألبومه الجديد "معايا هتبدع". أغنية "فاكر نفسك هدية" من كلمات أحمد علي موسى وألحان مدين وتوزيع جلال الحمداوي.

وتقول كلمات الأغنية .. "عنها المركب مامشيت تغرق وأنا هبقى راضي وفارقني مع السلامة مش فارقة يعني عادي ، خد بس الباب في إيدك لو خارج من حياتي واتأكد وانت ماشي إن الباب اتقفل مبروك طوبتك رميتها وياك مفيش أمل خليت البعد عنك على قلبي زي العسل فاكر نفسك هدية مبعوتة من السما وانت أذية وأسية .. زيك زي العمى والله يكون في عونه اللي تكون من نصيبه واتعود من الليلة دي تسمع مني الحقيقة وانسى أطبطب وادادي أو اجاملك لو دقيقة من الليلة دي المعاملة وياك ودي الطريقة كتر خيري إني صابر طول الوقت اللي فات لو واحد تاني غيري كان سابك من سكات أو بدري ياعيني بدري كان اتجنن ومات".

 

 

وروج رامي صبري للأغنية، من خلال حسابه الرسمي على انستجرام حيث علق قائلاً: "الأغنية الثامنة والأخيرة (فاكر نفسك هدية) من ألبوم معايا هتبدع …اسمعوها دلوقتي على يوتيوب وكل المنصات الموسيقية .. اللينك في البايو".

وكان رامي صبري طرح على مدى الفترة الماضية 7 أغنيات من الألبوم هي: "معايا هتبدع"، "يمكن خير"، "لما بيوحشني"، "احنا في حتة تانية"، "إنت الأصل"، و"بتفتكرني ساعات"، و"حبينا".

نبيل شعيل يحيي حفل «ليالي الدرعية» .. الثلاثاءيضًا | اقرأ أ