أكد مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك، أن التونسي حمدي النقاز لاعب الاهلي السعودي السابق، طلب العودة مرة أخرى إلى النادي الأبيض.
وقال مرتضى منصور خلال تصريحات تليفزيونية: "حمدي النقاز عاوز يرجع، وقاعد مش لاقي شغل".
وأضاف : "أي لاعب شايف ان الفلوس أهم عنده من نادي الزمالك وبطولاته وجماهيره يمشي، وملف اللاعبين الأجانب هيكون له رؤية محددة، وبطمن جمهور الزمالك اللي بيحلموا بيه هيحصل، واللاعيبة اللي مش طايقنها هتمشي".
وأضاف: "أسامة نبيه سيقود تدريب اليوم الاثنين وكارتيرون سيخضع للتحقيق في النادي".
وأردف: "الأهلي أتغلب على أرضه ووسط جمهوره وسابوهم ومسكوا في الزمالك اللي أتغلب بره أرضه وسط 60 ألف متفرج، اللي يخسر على أرضه طبيعي واللي بيخسر برة أرضه مش طبيعي؟".

وزير الرياضة يلتقي رئيس نادي الشرقية
دي لا فوينتي: تعادل كاب فيردي جعلنا أفضل.. ولا نفكر إلا في الفوز على أوروجواي
بيبي: تأهل كوت ديفوار فخر لكل الشعب.. وسنقاتل للوصول لأبعد نقطة في المونديال





