ريهام سعيد تعلن إصابتها بكورونا وتأثر الرئة |صورة

 الاعلامية ريهام سعيد
الاعلامية ريهام سعيد

كشفت الإعلامية والفنانة ريهام سعيد، عن اصابتها بفيروس كورونا المستجد، عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات “انستجرام”.

ونشرت "ريهام سعيد" صورة لها في المستشفي، على حسابها الشخصي معلقة عليها قائلة : " بقالي اسبوعين بعاني من كورونا والحمد لله الرئة اتاثرت وتم إحتجازي في المستشفي من شويه، احساس غريب وانت عندك حاجه مميته، بتراجع نفسك كتير وتحاسب نفسك كتير".

وتابعت " ريهام سعيد" قائلة :" اكيد غلطت لكن عمري ما قصدت كان دائما الغرض نفع الغير واظهار الحقيقه، شكرا يا رب علي حبك ليه و شكرا علي ابتلاءتك الكتير الي بتدل علي اهتمامك بيه، اذا كانت دي النهايه يا رب احسن خاتمتي و احسب لي كل عمل عملته لوجهك الكريم يا رب انت الوحيد الي عارف انا عملت ايه وكانت نيتي دائما ايه". 

وأكملت " قائلة : “استحملت و صبرت علي افترا وظلم كتير، يا رب اغفر لي و سامحني و خلي بالاك من اولادي، اذا كان ده اختبار من اختباراتك و لسه في العمر بقيه يا رب اشفيني و اقف جنبي و سهل عليه محنتي انا راضيه باي شيء، نصيحه لكل واحد بيهاجم مشهور او ناجح انت بتاخد ذنب رهيب انتوا بتاخذوا من اعصابنا و صحتنا و كله علي باطل خلي بالكوا الاذيه دي وحشه اوي و هاتقعد للك في اعز ما عندك، ارجو الدعاء بالخير ليه اي كان هو ايه".


 

 

 

 

 

 

 

 

احمد جلال

جمال الشناوي