«العوضي» يرد على شقيق ياسمين عبد العزيز: «كبيرنا ربنا»

أحمد العوضي
أحمد العوضي

رد الفنان أحمد العوضي على ما قاله الفنان وائل عبد العزيز شقيق النجمة ياسمين عبد العزيز، حول بوستر مسلسل "اللي مالوش  كبير" والذي من المقرر عرضه في السباق الرمضاني المقبل 2021.


ونشر "العوضي" صورة لبوستر مسلسل "اللي مالوش كبير" وهو يظهر بمفرده فيه- عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعى "فيسبوك"- وعلق قائلا: "هو ده نظامنا..  كل يوم واحد بيشيل التاني من الأفيش.. البوستر الجاي هيبقي فاضي من غيرنا.. إحنا كبيرنا ربنا.. اللي مالوش كبير.. غزل والخديوي .. نجاح قتال وحراق".

هو ده نظامنا .. كل يوم واحد بيشيل التاني من الافيش 😂😂😂 البوستر الجاي هيبقي فاضي من غيرنا 🌶🌶🌶🌶 احنا كبيرنا ربنا ✋🏻✋🏻 اللي مالوش كبير 🔥🔥 غزل والخديوي 🔥🔥 نجاح قتال وحراق 🗡🗡🔥🔥🔥

Posted by Ahmed Elawady on Monday, March 15, 2021


 

وكشف المنتج تامر مرسي- منذ أيام- عن البوستر الدعائي لمسلسل "اللي مالوش كبير" والذي يشاركها فيه زوجها أحمد العوضي في ثاني تعاون بينهما في الدراما وأول تعاون بعد زواجهما، وظهر الزوجان على البوستر معاً يحمل كل منهما نظرة جادة وحادة في نفس الوقت بما يكشف عن طبيعة المسلسل والذي يدور في إطار أكشن.

ونشرت ياسمين عبد العزيز بوستر آخر بمفردها تصدرت فيه ياسمين البوستر فعلق وائل عبدالعزيز على هذا الأمر قائلا: «قولتلك ملهاش كبير مسمعتش الكلام»، وبعد ذلك قام وائل عبد العزيز بنشر خبر منشور عبر إحدى المواقع محتواه أنها قامت بإزالة صورته من بوستر مسلسل "اللي مالوش كبير"، وعلق شقيقها على الخبر قائلا: "مقولتلك يا حبيبي من الأول مالهاش كبير والغلطة عندنا بفورة مسمعتش كلامي".

بعدها قام "وائل" بنشر صورة لبوستر شقيقته من مسلسل "اللي مالوش كبير" وعلق عليها قائلا: "مبروك يا غزل ... هو ده الصح والطبيعي انتي نجمه كبيره ودي مكانتك وده مطرحك ❤ .. مبروك يلي ملكيش كبير".

وحاولت ياسمين عبد العزيز تدارك الأمر مع زوجها أحمد العوضي بنشر بوستره في مسلسل "اللي مالوش كبير" وعلقت عليه قائلة: "اللي مالوش كبير"، مما اضطر "العوضي" للرد ما قاله وائل عبد العزيز.