ببطن عارية وبنطلون جلد مي حلمي تثير الجدل على السوشيال ميديا| فيديو

مي حلمي
مي حلمي

أثارت الإعلامية مي حلمي حالة من الجدل بين متابعيها بعد نشر فيديو بإطلالة جريئة على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" تظهر فيه وهى ترتدى بنطلون جلد أسود وبلوزة قصيرة تظهر بطنها وبجانبها احدى الفتيات يرقصن سويا.

وعلقت على الفيديو " ستنو فوتوشوت احلي من الي فاتت".

وكانت مي قد كشفت عن تفاصيل وأسباب انفصالها عن الفنان محمد رشاد، وشاركت متابعيها عبر خاصية الستوري بحسابها بموقع "إنستجرام" الكثير من التفاصيل، مؤكدة أنها اختارت الصمت لشهور ولكنها في ظل ما تتعرض له من اتهامات وضغوط قررت الخروج عن صمتها قائلة، "من سنتين بدأت حياتي تبقي مشاع، من أول ما اتلغى فرحي وعمري ما اتكلمت أو قلت أسباب وببعد حياتي الشخصية"، مشيرة إلي أن الطلاق تجربة صعبة وكذلك تجربة الخيانة من أقرب الناس.

وأضافت، "الطلاق تجربة صعبة علي أي ست، وميعرفوش أنا اتطلقت ليه، تجربة الخيانة صعبة وتجربة الغدر من أقرب حد ليك صعبة، بتكلم عن الست إزاي بتفقد أمان ومصداقية وثقة في الناس اللي حواليها، إزاي الناس بتقدر تتخلي في ثانية وتبيع وتنسى دي حاجة تالتة بقي، على ما أعتقد كنت محتاجة أحكي الكلام ده عشان أحس أني خلاص صافية".

وتابعت: "لكل واحدة بتتساب  لوحدها.. أنتي قوية وفي تفاصيل نفسي أقولها في الغدر وأنك تتجوزي وتطلقي عموما أنا اتبهدلت سنتين.. تجربة مريرة بكل ما فيها ومش عايزة ارجعها، وأنا مظلومة لمدة سنتين، هو فيه عروسة بتسيب فرحها وتمشي، صعب أبص في عين أهلي وأصحابي ومش معايا ربع جنيه ووقفت علي رجلي تاني".

واستكملت حديثها قائلة: "فيه كتير وقفوا جنبي ومعايا منهم الإعلامية ريهام سعيد، وسارة الطباخ فعلا ستات جدعة ودعموني".

اقرأ أيضاً: عزيز الشافعي يرد على اعتذار «رامي صبري»: مباردة جميلة منك