صورة| أول تعليق من مي حلمي بعد أزمتها مع محمد رشاد

محمد رشاد ومي حلمي
محمد رشاد ومي حلمي

خرجت الإعلامية مي حلمي، عن صمتها بعد الأزمة الأخيرة التي تعرضت لها بعد إلغاء حفل زفافها من النجم محمد رشاد، والذي كان محددا السبت الماضي بفندق مينا هاوس، وانتشرت العديد من شائعات حول سبب انفصالهم، وتعرضها لوعكة صحية.

 

وعلقت مي حلمي في أول رد فعل لها عقب الأزمة عبر حسابها بـ"إنستجرام" قائلة: "شكرأ لكل الناس اللي بتحبنا والزملاء اللي اطمنوا عليا وسألوا عني.. قبل أي حاجة أنا مجاليش جلطة الحمد لله ولكن دا مجرد ضغط نفسي وانسداد في الشعب الهوائية، بقالي كام يوم أكيد بسبب اللي حصل، و دا وراد بين أي طرفين ومشاكل حياتنا الخاصة تخصنا لوحدينا وإحنا قادرين نحلها بكافة الطرق لأنها حياتنا إحنا".

 

وتابعت: "كشخصيات عامة محدش له يدخل و يتكلم و يحلل و يقول ضريبة الشهرة.. لأن حياتنا الخاصة مش للشهرة.. مش هطلب منكم غير الكلمة الطيبة وياريت نتعلم من الأمثال اللي ليها حكمة "العروسة للعريس والجري للمتاعيس " في الاخر كل اللي داخل خارج البصلة وقشرتها عمركم شفتو بصل من غير قشر؟ مش هينبكم غير أن كل اللي قال كلمه وحشه هتقعدله.. وهيبقالنا الكلام الحلو".


كما نشرت مي حلمي صورة تجمعها بمحمد رشاد، وعلقت عليها قائلة: «ممكن دعوه حلوة».


يذكر أن محمد رشاد، قد ارتبط بقصة حب كبيرة مع المذيعة مي حلمي، وتم إعلان خطبتهما منذ أكثر من عام، وبدأ كل منهما في التحضير لحفل الزفاف منذ عدة أيام، لكن الفرحة لم تكتمل بعد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ممكن دعوه حلوه ....🙏 #بتاعت_الراديو

A post shared by Mai Helmy (@maihelmy.official) on

 

اقرأ أيضا

- «زفاف محمد رشاد ومي حلمي».. تعددت روايات الإلغاء والنتيجة واحدة

- محمد رشاد يخرج عن صمته.. ويحرج «ريهام سعيد»