فنانة تنشر صورة حديثة لعمرو دياب ودينا الشربيني

عمرو دياب ودينا الشربيني
عمرو دياب ودينا الشربيني

نشرت الفنانة منى ممدوح، عبر صفحتها الشخصية بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، صورة حديثة تجمع الهضبة عمرو دياب بالفنانة دينا الشربيني.

وعلقت منى على الصورة، التي أظهرت الثنائي أثناء تواجدهما في الساحل الشمالي  بعد إحياء الهضبة حفلاً غنائيًا، قائلة: "مالكوا ومال الناس.. دينا حرة وعمرو حر وكل واحد خليه في حاله.. بقي مفيش سيرة غير عليهم.. كل يوم حد بياخد ذنب بسببها ما تفكروا في نفسكوا بقي".

وأضافت: "ربنا هو اللي كاتب لكل واحد نصيبه أنا مش بلاقي غير أخبار سلبية بدل ما تدعوا ليها ولكل بنت تلاقي النص التاني ليها وبعدين هي اتظلمت كتير حرام بقي زفت كلام وقرف فكروا في نفسكوا أعملوا أي شئ مفيد ممكن هي أحسن عند ربنا منكوا.. كان في جملة شهيرة لمحمد هنيدي في فيلم صعيدي في الجامعة الأمريكية: (ياما ناس لابسة بس قليلة الرباية) ربنا يسعدك يا حبيبتي يا رب".

 

 

مالكوا ومال الناس دينا حرة وعمرو حر وكل واحد خليه في حاله بقي مفيييش سيرة غير عليهم يا ناس يا تافهة يا مريضة كل يوم حد بياخد ذنب بسببها ما تفكروا في نفسكوا بقي ربنا هو إليي كاتب لكل واحد نصيبه أنا مش بلاقي غير أخبار سلبية بدل ما تدعوا ليها ولكل بنت تلاقي النص التاني ليها وبعدين هي أتظلمت كتير حرام بقي زفت كلام وقرف فكرا في نفسكوا أعملوا أي شئ مفيد ممكن هي أحسن عن ربنا منكوا 😡() كان في جملة شهيرة لمحمد هنيدي في فيلم صعيدي في الجامعة الأمريكية ... ياما ناس لابسة بس قليلة الرباية))ربنا يسعدك يا @dinaelsherbinyy حبيبتي يااااارب 🙏❤️❤️

A post shared by Mona Mamdouh (@monamamdouh.official) on