وليد فواز: هذا هو سبب طلاقي من مي سليم

مي سليم - وليد فواز
مي سليم - وليد فواز

خرج الفنان وليد فواز، عن صمته، معلقا على طلاقه من الفنانة مي سليم، بعد زواج لم يستمر سوى أيام معدودة.

 وعلق «فواز» عبر حسابه الشخصي بموقع الصور والفيديوهات "انستجرام"، معلقا على صورة له: " الحمد لله رب العالمين.. ۖ وَعَسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ "صدق الله العظيم.. قدر الله ماشاء فعل .. اللي حصل النهاردة ده تصحيح لوضع كان من الأساس غلط والحمدلله أنه تم دلوقتي مش بعد كدة".

وأضاف: "ورغم أن كتير افتكروا اني اتسرعت في اعلان الخبر على السوشيال ميديا .. إلا إني اتعودت اكون واضح مع نفسي وجمهوري اللي طلبت منه الدعاء بعد الضغط على من قبل البعض وتصدير كم كبير من المشاكل ولدرجة وصلت للتشهير بيا لاصراري على الطلاق" .

واستكمل فواز :"وأنا بعترف فعلا اني اتسرعت في الجواز وافتكرت للحظة أن الحب كاف لكن في الحقيقة الحب مختلف تماما عن الواقع".

واختتم: "المرة الجاية حيكون اختياري قائم علي العقل اكتر من العاطفة علشان أعمل أسرة بجد اكمل بيها حياتي ..والحمد لله ان الجوازة لم ينتج عنها ابناء ربنا يوفق الجميع والله المستعان".

 

وكان وليد فواز، قد تزوج الفنان مي سليم، منذ أيام، بعد قصة حب، بدأت خلال تصوير مسلسل «الرحلة»، والذي عرض خلال شهر رمضان الماضي.

 

 

 

"الحمد لله رب العالمين.. ۖ وَعَسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ "صدق الله العظيم.  قدر الله ماشاء فعل ..اللي حصل النهاردة  دة تصحيح لوضع كان من الاساس غلط والحمدلله أنه تم دلوقتي مش بعد كدة . ورغم أن كتير افتكروا اني اتسرعت في اعلان الخبر علي السوشيال ميديا ..الا اني اتعودت اكون واضح مع نفسي وجمهورى اللي طلبت منه الدعاء بعد الضغط علي من قبل البعض و تصدير كم كبير من المشاكل و لدرجة وصلت للتشهير بيا لاصرارى علي الطلاق . وانا بعترف فعلا اني اتسرعت في الجواز وافتكرت للحظة أن الحب كاف لكن في الحقيقة الحب مختلف تماما عن الواقع . المرة الجاية حيكون اختياري قائم علي العقل اكتر من العاطفة علشان أعمل أسرة بجد اكمل بيها حياتي ..والحمد لله ان الجوازة لم ينتج عنها ابناء  ربنا يوفق الجميع والله المستعان

A post shared by Waleed Fawwaz (@walidfwaz) on