عقب استبعاده من قائمة مصر

كوكا : «ماليش صحاب في الإعلام»

صورة أرشيفية
صورة أرشيفية

علق المهاجم المصري أحمد حسن كوكا، على استبعاده من قائمة المنتخب الوطني التي ستشارك في نهائيات كأس العالم روسيا 2018.

ونشر كوكا، مهاجم سبورتنج براجا البرتغالي، عدة صور له خلال مبارياته مع المنتخب، عبر حسابه بموقع «إنستجرام»، عقب خروجه من القائمة النهائية للمنتخب الوطني المشاركة في كأس العالم 2018، قائلا: «حلم أى لاعب كرة يحلم يكون فيه، مشوار بدأناه من ٣ سنين، شاركت الحمد لله في كل مباريات التصفيات المؤهلة لهذا الحلم».

وأضاف كوكا: «كل الاحترام لاختيار الجهاز الفنب، كان فى نقد كتير الفترة الماضية وأنا مكنتش حابب أتكلم بس فى حاجة واحدة هقولها، مليش صحاب فى الإعلام ولا من الصفحات على الفيسبوك ومش هعمل كل الناس مستنيانى أعمله عشان يتكلموا عليه حلو حتى لو هبطل كرة ، متربى على كده ومش لحد، بتمنى كل التوفيق لإخوتى فى المنتخب ويرفعوا راسنا كلنا فى السماء».

 

 

 

‎حلم اَي لاعب كره يحلم يكون فيه ، مشوار بدأناه من ٣ سنين ، شاركت الحمد لله في كل مباريات التصفيات المؤهلة لهذا الحلم ، كل الاحترام لاختيار الجهاز الفني. كان في نقد كتير الفتره الماضيه وانا مكنتش حابب أتكلم بس في حاجه واحده هقولها ، مليش صحاب في الاعلام ولا من الصفحات الي علي الفيسبوك و مش هعمل الي كل الناس مستنياني اعمله عشان يتكلمه عليه حلو حتا لو هبطل كوره ، متربي علي كده و مش ه..... لحد ، بتمني كل التوفيق لأخواتي في المنتخب و يرفعو راسنا كلنا في السماء #russia2018

A post shared by Ahmed Hassan Kouka (@hassankouka9) on

ترشيحاتنا

إصدارات أخبار اليوم